pátek 27. února 2015

We visited Prague + February HAUL

 Jak už z předešlého článku víte ZDE že jsem byla v Praze na koncert Katy Perry a Charli XCX , který jsem si strašně moc užila , byl to můj nejlepší zážitek .
V tam tom článku máte vlastně popsaný ten den před koncertem a potom po , nejeli jsme domů hned po koncertě , ale jeli jsme až na druhý den asi tak zhruba v 13:58 , ale ještě předtím než jsme jeli domů jsme ráno jeli do Arkád , kde jsme strávili poměrně dost času nejprve jsme se byli podívat do obchodu SIX , kde jsem si teda nakonec nevyberala i když jsem chtěla , ale nakonec mě zajumuli jiné věci .

Potom jsme šli do TALLY WEJL a tam jsem si koupila tyhle Donut sluchátka , s kterýma jsem dost spokojená , stojí 189,- a♥
můžu říci že perfektně drží v uších , bezvadně přehrávají zvuk , nebolí z nich uši díky bohu *modlíci emoji* za to jsem fakt ráda , protože ty sluchátka co jsem dostala k mému mobilu jsou ty starší , které se nedají dát do ucha a ten zvuk je tak potihu že to není možné a právě proto se mi líbí aji ty s Donutem , dokonale hrají nahlas , takové sluchátka jsem hledala dlouho.


 

 V TALLY WEJL jsem si také koupila legíny , které jsou teda černé a jsou na nich hlavy mimozemštaňů , koupila jsem si je protože se celkem zajímám , no spíše věřím na takové paranomal věci. Byli ve slevě a stály 100,- popravdě brala bych je i kdyby v té slevě nebyli .Tyhle legíny mě zaujali tak protože to nejsou legíny toho typu že vám jdou vidět kalhotky což totálně nesnáším jako všichni . Představ te si že si chcete vzít legíny máte aji tmavé kalhotky a jdou i tak vidět *tleskám*


Dále jsme navštívili , obchod Carpisa , kde jsem si koupila teda teta mi ho koupila ještě k narozeninám jako dárek . 
Byla to láska na první pohled , lepší baťoh jsem nikdy neměla .
Stál 309,- a taky byl ve slevě .
Vlastně to není zas tak batoťoh je to Backpack takový ten "mini" baťůžek . 
Ten řemen nebo jak se tomu říka je z poloviny kožený a z poloviny je normální jak u těch sportovních baťohů  . Je lehký , kapsy má hluboké , akorát ty boční jsou dost malé pro ty co si třeba dávají pití do těch bočních , ale mě to vyhovuje jelikož já toho moc nevypiju tak mi stačí ta malá flaška .
                                          
 
V Cropp jsem si koupila tuhle peněženku , která myslí stála kolem 200,-
Zavřená vypadá úplně jako obyčená , která je ve vnitř je stejná jako na povrchu , ale není je úplně jiná .





Má 3 kapsičky z toho jedna je na zip , kde se dávají drobné a do těch dvou můžete dávat buď bankovky a nebo také kupóny , které se vám už pak nevlezou to tam těch přihrádek na ně . 
Nechybí tam i místo pro občanku .
Zapínání je naprosto úžasné , myslím si že u téhlé peněženky nehrozí brzké rozbití , jak to obvykle je u jiných peněženek .
Zatím jsem s ní naprosoto spokojená , je vyrobena z kvalitního materiálu. 
Je naprosto perfektní.
Za tu dobu co ji mám jsem si ji strašně moc oblíbila a v blízké době si jinou kupovat nebudu .

Jak už to bývá na koncertech slavný býva vždy Tour Shop a tohle jsem koupila v KATY PERRY TOUR SHOP 
Koupila jsem vlastně tyhle dva náramky , jeden pro mně a jeden pro mojí kamarádku , která má Katy Perry taky moc ráda , chtěla na koncert jenže by jsme pak neměli kde všichni přespat. 
Ten svůj jsem si dala hned co jsme si sedli na svá místa a měla ho po celou dobu koncertu , teď ho nosím furt . 
Jeden náramek stál 150,-


Tenhle lesk od Essence jsem koupila v Kauflandu , jinak se dají věci od Essence koupit v Dm drogerie , Rossman a některých Drogerie Teta , etc.
Je to lesk na rty XXXL dlouhotrvající shine effect 04 . Má takovou podobnou chuť jako má essence ten menší lesk v " tubičce " Strawberry Cheesecake , ten má takovou podobnou chuť .
Ještě k tomu tenhle lesk krásně drží , dlouho .


 






Dále tu máme Kiss me což je jelení lůj , o kterého se firma jmenuje Jelení Lůj.

Mají dva druhy tedy podle toho co jsem viděla v obchodě a tom meloun a malinu , já mám ten melou a moje ségra malinu. Jsem s ním spokojená , má to fakt chuť po melounu a je fakt dobrý . Mám to z Albert stálo to 25,-



Tenhle lůj můžete najít v Penny Market a to pod značkou Today .
S ním jsem též spokojená , je super. 
Akorát nevím kolik to stálo , každopádně byli tam 2 v tom balíčku .



 Tak tohle je všechno a v blízké době očekávejte nový článek .

Diamond ♥





Žádné komentáře:

Okomentovat