neděle 15. února 2015

Opinion of current generation...

DNEŠNÍ GENERACE ..... Dnešní generace je čím dál horší a horší a málo lidí si to uvědomuje , všichni většinou kívnou a řeknou ,, Tss , však to je jenom dítě " ,, Zkouší to " ,, Neví co to je " ,, Zkouší to " ,, Ponaučí se " . No tak to asi těžko protože když už s něčím začne te nejde to zastavit pokud teda fakt nechcete a nejste s tím spokojení , ale i tak se dá s tím něco dělat , no a závisí aji na tom co to je např. kuřáka těžko odnaučíte , můžete to zkusit , ale pokud to jsou ty ztracené případy co vykouří za den krabičku nebo dvě , možná i víc tak ty už asi neodnaučíte jen tak kouřit .
Co je špatného na kouření ?
No , když pomyneme to že to zkracuje život a je to dost návikové tak asi nic , no krom toho že se vám může rozběhnout rakovina a kdo ví co ještě.
Teď si řeknete že tohle co jsem psala tu moc nezapadá do tohohle článku , ale víte co ? MÝLÍTE SE.

Je čím dál víc dětí na prvním stupni co kouří , každý den , nebo to aspoň zkusili , což je podle mě fakt děs . Když si to tak vemete zatím to je tak od 3. nebo 4. třídy , ale co když se to brzy změní a budou kouřit aji prvňáci a druháci a nebo děti ve školce v předškolním věku ? To by už asi moc ideální nebylo co ? Nechci tím říct že teď to je ideální to ne , ale kdyby se to stalo tak by to bylo o dost horší . Je to fakt děs že kouří malé děti od 7 nebo 8 let a myslím si ti že ti co začnou tak brzo tak aji brzy umřou . Každý si myslí ( no dobře každý ne ) že tak bude cool a kdo ví co ještě , ale to fakt ne říkám vám pokud kouříte protože chcete zapadnout mezi ostatní nezačínejte , když pak přestanete tak ti lidi se na vás totálně vyserou . Aby tu nebylo nějaké nařčení že jsem to nikdy nezkusila tak ať tady "chytře" nekecám tak jo zkusila jsem to , kouřila jsem a jsem ráda že jsem s tím přestala , vlastně jsem začala , když jsem se dostala do jedné party , pak jsem něco udělala a oni mě totálně odřízli a já od nich a popravdě ? Jsem za to ráda , kdo ví jak by to bylo teď se mnou .
Potom další problém z dětí se stávájí alkoholici , pijou , pijou a pijou a taky díky svým "kamarádům"
Každý soudí každého podle toho jak vypadá , jakou má rasu , orientaci , atd..
Když holky v 13 ,14 a kdo ví v kolikati letech to už dělali s klukem.
Nechápu rodiče 9 , 10 letých dětí.....co je nechají malovat se . Myslím si že v tomhle věku mají na to dost času obzvlášť některé se malují dost hrozně . Buď to neumí a nebo to přehání .
Je toho daleko víc , kdybych měla psát dál tak by se nikdo ani nedočetl , tohle nebyla kritika jen názorné poukázání na tyhle problémy a že bychom něco měli dělat , nebo to s námi dopadne dost špatně .
Konec .

Diamond ♥

Žádné komentáře:

Okomentovat