čtvrtek 28. května 2015

Little Mix have new song ? Blog about Little Mix by my friend ?

Little Mix, dívčí skupina z Velké Británie. Seskládaná ze 4 členek téhle skupiny - Leigh Anne Pinnock, Perrie Edwards, Jade Thirwall a Jesy Nelson, které v roce 2011 vyhráli X-Factor UK. Mají za sebou 2 úspěšná alba a brzy vyjde nové .

Kdy ?

Příští měsíc! Ale teď ještě zůstaňme u tohohle měsíce. BLACK MAGIC - tahle písnička měla vyjít 26.5.2015, ale nakonec vyšla 21.5.2015

Proč ? 

Protože den před 21.5.2015 tedy 20.5.2015 unikla, tudíž datum přesunuli na 21.5.2015.
  


Kdy bude klip k písničce Black Magic ?

Vyjde 29.5.2015 a doufejme, že ten už neunikne předčasně,a tak budeme moct dál netrpělivě čekat na pátek, v den kdy má vyjít, a pořád dokola obnovovat youtube channel od holek . Nevím jak vy , ale já se nemůžu dočkat!






Určitě jste si všimli, že se na blogu objevil nový odkaz na stránku a to tenhle " Little Mix "


 worldbyeli.blogspot.cz
O co jde ?

http://ask.fm/ABYAlwaysbeeeyourselfJe to blog od mojí kamarádky, má strašně úžasný blog, který mám ráda a ona můj tak jsme se dohodli, že si navzájem dáme " reklamu " na naše blogy, aby o nich vědělo mnohem víc lidí, takže pokud to čte teď nějaký Mixer a nebo to čte někdo komu se líbí písnička tam nahoře uvedená, tak klikněte na tenhle odkaz a nebo popřípadě na ten vlevo .

Proč se měnilo také starý odkaz ?

Dalo by se říct, že jsem tak trošku aji využila dané chvíle a dostala nápad, tak jsem se rozhodla, že také pozměním odkaz na ask.fm stránku, kde se mě můžete ptát na cokoli co vás bude zajímat.

Tak to je vše, brzy u nového článku

XOXO

Diamond ♥


                                          

Žádné komentáře:

Okomentovat